خیز ستاره ایرانی برای سکو؛

تور جهانی اسکواش | سپهر ستاره پاکستانی را کشت!

اسکواش باز ایرانی در رقاب‌های تور جهانی اسکواش در مالزی موفق شد حریف مطرح پاکستانی خود را با اقتدار شکست دهد.
کد خبر: ۱۴۶۲۵۴۶

رقابت‌های تور جهانی اسکواش در مالزی که زیر نظر انجمن حرفه‌ای اسکواش بازان جهان برگزار شده و یکی از رقابت‌های سطح بالای اسکواش محسوب می‌شود و از جایزه ۶ هزار دلاری برخوردار است، با درخشش سپهر اعتمادپور اسکواش باز ایرانی همراه شد.

سپهر اعتمادپور در بازی نخست برابر کریس پیلای اسکواش باز کشور میزبان رفت و در یک بازی برتر با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید.

اعتمادپور پس برد در بازی نخست، در دیدار دوم طیب اسلام اسکواش باز مطرح و قدرتمند پاکستانی به میدان رفت و در یک بازی برتر و مقتدرانه این حریف قدر را نیز با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشت.

در این بازی اعتمادپور کاملا برتر بود و به اندازه‌ای حریف پاکستانی را تحت فشار گذاشت که پس از برتری ۲ بر صفر به دلیل فشاری که به حریف پاکستانی وارد شد، وی از ادامه بازی انصراف داد تا در نهایت اعتمادپور با برتری قاطع ۳ بر صفر پیروز شود. 

طیب اسلام یکی از بازیکنان مطرح پاکستانی هست تا رنکینگ‌های بالای PSA هم آمده و توانسته جایگاه خوبی را در سطح دنیا و آسیا رقم بزند. 

موفقیت سپهر مرهون برنامه ریزی، تمرین و پشتکار این اسکواش باز مستعد و حمایت‌های فدراسیون از وی است است. تمرینات مستمر و اعزام به کوران مسابقات متوالی از دلایل اوج گیری این اسکواش باز بوده.

اعتمادپور اخیرا در مسابقات قهرمانی آسیا در دالیان چین حضور یافت و نتایج خوبی گرفت و پس از آن در تورنمنت جایزه بزرگ قطر حاضر شد و در آنجا نیز به مقام سوم دست یافت.

وی که پیش از این تا رنک ۴۵ دنیا پیش رفته بود و جزو تاپ ۵۰ دنیا محسوب می‌شد، به دلیل یک مصدومیت سخت و عدم شرکت در مسابقات با افت روبرو شد، اما پس از برطرف شدن مصدومیت دوباره با جهشی خیره کننده در حال حاضر رنک ۱۴۶ دنیا را اختیار دارد و با ادامه این روند می‌تواند به جایگاه سابق خود و بازگشت به جمع تاپ ۵۰ دنیا امیدوار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها